سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سلطان حافظه جهان

با سلام ... ورود شمارا به وبلاگ سلطان حافظه جهان خوش آمد میگویم ... برای مشاهده کامل مطالب از آرشیو مطالب وبلاگ استفاده کنید.

آدرس وبسایت موسسه سلطان حافظه جهان

soltanehafeze.ir

 

 

با لطف و عنایت پروردگار بزرگ و قدرتی که به من اعطاء کرد باثبت رکورد در زمینه حافظه در سطح کشوری و آسیایی و انشاءالله در آینده ای نه چندان دور در سطح جهانی.  باعث افتخار کشور و جانبازان و خانواده خواهم شد.

و همین طور در این راستا و در روز های آتی گامی بلند در پیشبرد علم و آبادانی کشورمان ایران بر میدارم و این قدرت خارق العاده را در خدمت مردم عزیز قرار میدهم.

 

کانال تلگرام: hafezehajib@

 

استاد علیرضا محمدی کمال آبادی


بهترین حافظه عصر جدید


مشاهده ویدئو من در عصر جدید

 



[ یادداشت ثابت - سه شنبه 93/10/17 ] [ 11:35 عصر ] [ علیرضا محمدی ]

نظر



[ چهارشنبه 98/11/2 ] [ 8:14 عصر ] [ علیرضا محمدی ]

نظر



[ دوشنبه 94/2/28 ] [ 10:1 عصر ] [ علیرضا محمدی ]

نظر

کتاب آیینه ی ذهن
تنها کتابی که هنگام نگارش برای همیشه روی ذهن می ماند
و سیستم مغز را همیشه فعال ، جوان و آماده نگه می دارد .

آقای علیرضا محمدی کمال آبادی دارای رکورد حافظه ی برتر ایران و آسیا با کارهای خارق العاده خود ثابت کرده است حقیقتاً در حال حاضر در این زمینه برترین است و بی رقیب  و بر این قدرت و شایستگی جا دارد که گفته شود « تبارک الله احسنا الخالقین »
    آقای علیرضا محمدی هرازگاهی روشها و متدهای متنوعی را از خود ابداع می کند و قدرت عجیب و غریب حافظه ی خود را در حفظ مطالب و اعداد و ارقام به نمایش می گذارد  جدیدترین متد ایشان در حفظ اعداد و ارقام و کلمات و جملات این است که تعداد تا بی نهایت صفحه را در نظر می گیرد که در هر صفحه تعداد زیادی اعداد و ارقام چند رقمی تا بی نهایت  عدد را می نویسد و به خاطر می سپارد. ایشان این کتاب را « آیینه ی ذهن » نامیده است . هر شخصی هر صفحه از آن کتاب را که بخواهد می تواند باز کند و یکی از ارقام آنرا بازگو نماید بلافاصله آقای محمدی ضمن بیان شماره صفحه ی آن کتاب تمام اعداد موجود در آنرا نیز خواهد گفت وی قادر است با تکنیک های متنوعی اعداد و ارقامی که هر شخصی  در یک صفحه می نویسد سریعاً:
 1- حفظ کند .
 2- می تواند از اول به آخر یا بر عکس ارقام ان عدد را بازگو کند .
3- چنانچه از ایشان پرسیده شود چندمین رقم آن عدد چیست سریعا آنرا می گوید و خارق العاده ترین کار اینست که عدد بزرگی را شما به او می دهید  او سریعا آن را حفظ کرده و کافیست که شما یک رقم از  آن  ارقام آن عدد را  در نظر بگیرید و بر اساس همین رقم سراغ صفحه کتاب « آیینه ی ذهن » آقای محمدی می روید و آن صفحه را باز می کنید و یکی از اعداد این صفحه را برای آقای محمدی  می خوانید آقای محمدی به شما  خواهد گفت  چه رقم از این عدد بزرگ را انتخاب نموده اید و اعداد پس و پیش آنرا به روشهای مختلف از آخر به اول یا بر عکس و حتی بصورت ضربدری بازگو خواهد کرد و حتی عجیبتر آن است که شما اگر از صفحات این کتاب هم چند صفحه بعد را بگویید تشخیص میدهد که شما چه چیزی یا چه عددی رو میخواهید یا در نظر گرفتید و...تمام موارد خارق العاده فوق توسط آقای داود حیدری دبیر آموزش و پرورش جرقویه علیا از آقای محمدی امتحان بعمل آمد و صحت قدرت حافظه ی بسیار قوی آقای محمدی برای ایشان بیش از پیش آشکار شد و حقیقتاً که بر این استعداد کم نظیر باید احسنت گفت و بر ان افتخار  و مباهات نمود .
به قلم داود حیدری 



[ پنج شنبه 94/2/24 ] [ 12:25 عصر ] [ علیرضا محمدی ]

نظر

::
مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه